Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Macaulay Culkin, główny bohater corocznego przeboju polskiej telewizji w okresie świąt, filmu "Kevin sam w domu", po niemal 30 latach ponownie wcielił się w tę postać. W reklamie Google Assistant.

Aktualizacja: 20.12.2018 14:00 Publikacja: 20.12.2018 11:29

Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Foto: google.com

amk

28 lat po premierze tytułowy Kevin odtwarza ceny z kultowego filmu - sprząta dom przed świętami i ratuje dobytek rodziny przed złodziejami.  Tym razem jednak z pomocą gadżetu Google Assistant.

Minutowa reklama podbiła serca internautów. Od wczoraj, od dnia jej opublikowania, filmik obejrzało już ponad 6 milionów 200 tys. osób.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Film
„28 lat później”. Powrót do pogrążonej w morderczej pandemii Wielkiej Brytanii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Film
Rekomendacje filmowe: Wchodzenie w życie nigdy nie jest łatwe
Film
Kryzys w polskiej kinematografii. Filmowcy spotkają się z ministrą kultury
Film
Najbardziej oczekiwany serial „Sto lat samotności” doczekał się premiery
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Film
„Emilia Perez” z największą liczbą nominacji do Złotego Globu