GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Sprzedawca ma prawo nie obsłużyć klienta, który nie ma zasłoniętych ust i nosa - powiedział rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego Jan Bondar.

Aktualizacja: 30.07.2020 10:44 Publikacja: 30.07.2020 10:11

GIS: sprzedawca może odmówić obsługi klientowi bez maseczki

Foto: Fotorzepa

dgk

- Chodzi o bezpieczeństwo pracowników sklepów, supermarketów, którzy z racji wykonywanej pracy mają kontakt z ogromną liczbą osób - mówił Bondar na antenie radiowej Jedynki.

Czytaj też: Bez maseczki w sklepie - dlaczego nie ma obowiązku poświadczenia

Pozostało 85% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Podatki
Skarbówka zażądała 240 tys. zł podatku od odwołanej darowizny. Jest wyrok NSA
Prawo w Polsce
Jest apel do premiera Tuska o usunięcie "pomnika rządów populistycznej władzy"
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Praca, Emerytury i renty
Ile trzeba zarabiać, żeby na konto trafiło 5000 zł
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo karne
Rząd zmniejsza liczbę więźniów. Będzie 20 tys. wakatów w celach