Operatorzy wydali dziesiątki milionów złotych na dostosowanie systemów informatycznych do RODO. - Klienci nic z tego nie mają poza problemami - oceniła Piotrowska-Oliwa.
Przyznała, że na rynku od kilku lat widać porządną stabilizację. - Nie ma nagłych zmian w przychodach i bazie. Widać zwiększenie ilości klientów po stronie abonamentowej – mówiła gość.
- Widać, że obecnie klienci wydają więcej na coś, przy czym się z reguły ograniczali, np. na telefony. Operatorzy już jakiś czas temu odeszli od subsydiowania telefonów. Wolą dać możliwość pójścia do dużych sieci AGD i kupienia go oddzielnie. Klientów stać na droższe i lepsze modele – dodała.
Piotrowska-Oliwa podkreśliła, że jednak nie znika presja na cenę. - Klienci nadal są w stanie zmienić operatora nawet za oszczędność rzędu 1 zł miesięcznie. Cena nadal jest najważniejsza – mówiła.