Aktualizacja: 18.03.2019 16:01 Publikacja: 18.03.2019 16:01
Foto: materiały prasowe
Rosnąca popularność warzyw pochodzących z organicznych upraw sprawiała, że sieci handlowe, w tym Lidl, coraz częściej były poddawane krytyce za sposób pakowania warzyw. Owijane szczelnie w plastik ziemniaki, marchewki czy włoszczyzna oznaczane symbolem Bio bywały problematyczne dla świadomych klientów, którzy wybierali je z powodów etycznych równocześnie zgrzytając zębami na opakowania. Lidl Polska, tak jak Lidl ogólnie na świecie, zobowiązał się jednak do redukcji zużycia plastiku o 20 procent do 2025 roku. I właśnie zrobił duży krok na drodze do realizacji tego celu.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas