Sponsoring sportowy. Biznes coraz chętniej daje na sport

Do 1 mld zł rocznie zbliżają się łączne wydatki na wspieranie różnych dyscyplin, klubów, związków, wydarzeń, lig i obiektów sportowych w Polsce. Firmy coraz częściej traktują je jako inwestycję.

Aktualizacja: 23.12.2018 20:43 Publikacja: 23.12.2018 20:09

Sponsoring sportowy. Biznes coraz chętniej daje na sport

Foto: AFP

W tym roku wydatki na sponsoring sportowy będą największe w co najmniej siedmiu ostatnich latach. – Nasza ocena wartości rynku sponsoringowego w roku 2018 to ponad 920 mln zł, co oznacza wzrost o około 6 proc. w stosunku do roku 2017. Największy wpływ na ten wzrost miały kontrakty zawarte przez ligę i federację piłkarską – mówi Michał Gradzik, partner zarządzający firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight.

Czytaj także: Leszek Czarnecki wchodzi w e-sport

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Krok bliżej produkcji rakiet artyleryjskich w Polsce
Biznes
UE planuje kolejne sankcje na Rosję. Rosyjscy hakerzy i wybory w Polsce
Biznes
Niemcy dalej będą przenosić amerykańskie bomby jądrowe
Biznes
Hiszpański pomysł na wydanie rosyjskich pieniędzy. Oficjalnie zgłoszony w Warszawie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Trump ustępuje, elektronika z Chin bez ceł. Ukraina negocjuje umowę surowcową