Do Rosji można dolecieć. Ale coraz trudniej, drożej i dłużej

Po zamknięciu amerykańskiej przestrzeni powietrznej dla rosyjskiego lotnictwa samolotom Aeroflotu i S7 pozostały rejsy do Turcji, Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Kataru i stamtąd dalej w świat.

Publikacja: 02.03.2022 13:27

Do Rosji można dolecieć. Ale coraz trudniej, drożej i dłużej

Foto: Bloomberg

W sieci jest mnóstwo relacji pasażerów, którzy próbowali się w końcu ostatniego tygodnia dostać do Moskwy i St Petersburga. Ci, którym po wielu perturbacjach się udało, teraz zastanawiają się, czy rzeczywiście była to dobra decyzja, bo nie są pewni, czy uda im się stamtąd wylecieć. Turkish Airlines, Emirates i Qatar Airways nadal latają na rosyjskie lotniska. Ale gdybyśmy chcieli skorzystać z ich połączeń i lecieć do Moskwy, to trzeba się liczyć z dużymi wydatkami. Np. bilet powrotny Qatar Airways z Warszawy w klasie ekonomicznej na najbliższy poniedziałek, 7 marca i z powrotem po 10 dniach, to wydatek 12,9 tysiąca złotych.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Co drugi airbus w Rosji został na ziemi. Trudna zima w lotnictwie
Transport
Potężna kara dla Ryanaira za dodatkowe opłaty za bagaż. Oberwały też inne tanie linie
Transport
Bateryjna nadzieja Europy broni się przed upadkiem
Transport
Kontrolerzy lotów z PAŻP polecą w kabinach pilotów Ryanaira
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Transport
Pasażer samolotu chciał wysiąść w powietrzu. Skrępowany taśmą klejącą