Joanna Parafianowicz: Świeże głowy zamiast starych kotletów

Zapłaćmy komuś, kto wie, co zrobić, by adwokatura poszła własną drogą.

Publikacja: 13.09.2022 11:12

Joanna Parafianowicz: Świeże głowy zamiast starych kotletów

Foto: Adobe Stock

W ostatnim czasie w adwokaturze, a ściślej w grupie Adwokatura Polska na Facebooku, na nowo rozgorzała dyskusja o potrzebie jej promocji pośród obywateli i zaktywizowania środowiska w mediach społecznościowych. Jak wynika z publicznie składanych deklaracji, wszystko po to, by zmniejszyć (ponoć istniejący) dystans między palestrą a samorządem radców prawnych we współpracy z kreatywnymi i ogarniętymi cyfrowo osobami, dla których media społecznościowe są naturalną formą komunikacji i wyrazu. Poszukać sposobu na to, by adwokatura odzyskała blask z lat największej i, jak mniemam, dobrze rozumianej z perspektywy społeczeństwa prosperity.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Dyscyplinarki na manowcach
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Moda w polityce, czyli prawo kontra demagogia
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Jaki jest stereotypowy adwokat
Rzecz o prawie
Marek Domagalski: Opłaty nie powinny blokować rozpatrzenia spraw w sądach
Rzecz o prawie
Michał Długosz: Unde malum w wymiarze sprawiedliwości