Pszeniczna wódka dołącza do Wyborowej

Rynek wódek w Polsce już nie rośnie. Producenci stawiają więc na nowe produkty, aby odebrać część udziałów konkurentom.

Publikacja: 27.03.2015 13:52

Pszeniczna wódka dołącza do Wyborowej

Foto: Bloomberg

Na polskim rynku wódki - czwartym pod względem wielkości sprzedaży na świecie - pojawiła się kolejna marka. Pszeniczną wódkę Ostoya wprowadziła do sklepów firma Wyborowa Pernod Ricard.

Nowy brand dołączył do produkowanych przez nią Wyborowej, Luksusowej i Pana Tadeusza. Prace nad nim trwały dwa lata.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego