Przez pandemię Polacy stawiają na gotowe posiłki

37 proc. Polaków choć raz skorzystało z cateringu pudełkowego, a z tego co piąty zamawia go regularnie. Zwrot w tym kierunku jest coraz mocniejszy.

Publikacja: 30.11.2021 21:00

Dieta pudełkowa coraz popularniejsza

Dieta pudełkowa coraz popularniejsza

Foto: Adobe Stock

Diety pudełkowe prężnie rozwijały się od kilku lat, ale jako nisza rynku dostaw gastronomicznych. Zamknięcie Polaków w domach podczas pandemii i przejście wielu pracowników na zdalny model pracy spowodowały istną eksplozję zainteresowania taką ofertą i wzrost wartości rynku do 2 mld zł.

Z badania zleconego przez firmę Kukuła Healthy Food, przeprowadzonego na przełomie września i października, wynika, że 21 proc. spośród osób, które choć raz spróbowały takiej oferty, teraz zamawia ją regularnie. Dodatkowo aż 37 proc. Polaków planuje takiego produktu spróbować.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Przemysł spożywczy
Bacardi przegrywa z Kubą walkę o Havana Club
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Przemysł spożywczy
Owady w pieczywie mogą przestać być skandalem. Bruksela legalizuje larwy mącznika
Przemysł spożywczy
Jemy coraz więcej miodu, potrzebny import z Ukrainy. Dane Polskiej Izby Miodu
Przemysł spożywczy
Szampan mniej popularny na świecie, ale koniak nadal w modzie
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Przemysł spożywczy
Kolejne trunki w wersji bezalkoholowej?
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku