Aktualizacja: 26.04.2025 12:41 Publikacja: 23.04.2024 11:54
45 proc. respondentów korzysta ze stref gastronomicznych w biurowcu przynajmniej raz w miesiącu, jedna trzecia wskazała też ofertę usługową, a niemal 30 proc. kluby fitness. Pracownicy często też korzystają ze stref relaksu, jak np. ogródki.
Foto: Adobe Stock
Mała podaż nowej, typowo handlowej powierzchni w Warszawie skłania sieci handlowe i usługodawców do szukania alternatywnych lokalizacji – tłumaczą autorzy raportu Cushman & Wakefield. - Jednocześnie ostatnie lata przyniosły zmiany preferencji użytkowników biur. W biurowcach dostępne są różnego rodzaju usługi.
Do warszawskiego biurowca weszły coworki. Elastyczne powierzchnie zajęły piąte piętro Warsaw Spire C.
Polska jest wciąż na radarze inwestorów, mimo że ubiegły rok na rynku nieruchomości był dużo słabszy od poprzedn...
Osiedla wkomponowane w wielofunkcyjne kompleksy są jak minimiasta, gdzie wszystko jest na wyciągnięcie ręki.
Podaż nowoczesnych powierzchni biurowych w stolicy szybko się kurczy. Wyraźny spadek pustostanów odnotowano głów...
Avestus Real Estate podpisał umowę kredytową na refinansowanie kompleksu biurowego Imagine w Łodzi. Kredytu na k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas