Restauracja, fitness, ogród. Czego Polak szuka w biurowcu

Już 64 proc. warszawskich biurowców oferuje przynajmniej jeden lokal usługowo-handlowy – wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield. Jakie usługi są najchętniej widziane?

Publikacja: 23.04.2024 11:54

45 proc. respondentów korzysta ze stref gastronomicznych w biurowcu przynajmniej raz w miesiącu, jed

45 proc. respondentów korzysta ze stref gastronomicznych w biurowcu przynajmniej raz w miesiącu, jedna trzecia wskazała też ofertę usługową, a niemal 30 proc. kluby fitness. Pracownicy często też korzystają ze stref relaksu, jak np. ogródki.

Foto: Adobe Stock

aig

Mała podaż nowej, typowo handlowej powierzchni w Warszawie skłania sieci handlowe i usługodawców do szukania alternatywnych lokalizacji – tłumaczą autorzy raportu Cushman & Wakefield. - Jednocześnie ostatnie lata przyniosły zmiany preferencji użytkowników biur. W biurowcach dostępne są różnego rodzaju usługi.

Lokale handlowe i usługowe w biurowcach zajmują głównie partery

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
The Shire. Elastyczne biura w Warsaw Spire
Nieruchomości
Rynek gotowy do odbicia
Nieruchomości
Kwitną miasta kwadransowe
Nieruchomości
Oferta superbiur w Warszawie maleje. Co jest do wzięcia od ręki?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nieruchomości
Biura. Imagine z refinansowaniem