19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 16.01.2025 01:46 Publikacja: 20.12.2022 13:58
Foto: Mat. prasowe
Firma otworzy tam swój największy oddział w Polsce. Umowa obejmuje najem ośmiu kondygnacji wieży C obiektu. – Transakcja wynajmu niemal 8,4 tys. mkw. powierzchni to największa relokacja na trójmiejskim rynku biurowym w mijającym roku – podaje w komunikacie spółka 3T Office Park. Najemcę reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
LSEG, dostawca danych i infrastruktury dla rynków finansowych, zajmie dwa lokale na parterze (457 mkw.) oraz siedem kondygnacji w budynku C (7,88 tys. mkw.) - jednej z trzech wież składających się na 3T Office Park. Biuro będzie gotowe na przyjęcie pracowników w 2023 roku.
Skromniejsze świąteczne dekoracje, krótszy czas bożonarodzeniowych iluminacji, koniec z pełnym całodobowym oświetleniem pomieszczeń. Biurowce i centra handlowe przygotowały się na zimę i kryzys energetyczny.
Pierwsze dwa biurowce wznoszone przy ul. Konduktorskiej przez GPP osiągnęły docelową wysokość. Niemal 60 proc. inwestycji zajmą tereny zielone.
Warszawski biurowiec dostał certyfikat BREEAM In-Use w najnowszym standardzie oceny International Commercial V6 na poziomie Outstanding.
Deweloper zasili swoje budynki czystą energią elektryczną.
Pustych działek jest coraz mniej. Deweloperzy sięgają po zabudowane biurowcami i galeriami parcele. Burzenie trwa.
Dobry program księgowy to podstawa funkcjonowania biura rachunkowego. Jego podstawowym zadaniem jej ułatwienie i przyspieszenie pracy księgowych. Dzięki temu, że program wykonuje podstawowe, powtarzalne zadania, profesjonaliści mogą się skupić na bardziej skomplikowanych zadaniach, lub zaoferować swoje usługi większej liczbie klientów.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Zaczyna brakować nowoczesnej powierzchni biurowej, co skłoni inwestorów do rozpoczynania kolejnych budów. Starsze biurowce będą modernizowane.
Firmy szukają umeblowanych biur z dobrymi adresami, blisko stacji metra lub przystanków komunikacji miejskiej. W cenie są także elastyczne powierzchnie. W tym roku wynajem siedziby do pracy może być droższy.
Wartość transakcji w nieruchomości komercyjne nad Wisłą urosła skokowo po kryzysie. Eksperci oczekują kontynuacji.
Trwa optymalizacja wykorzystywanej przez najemców powierzchni i krystalizują się proporcje pracy z domu i biura. Deweloperzy biorą się bardziej za przerabianie starych budynków niż nowe projekty.
Powrót do biur w połączeniu ze zmianą pokoleniową w firmach zwróciły uwagę na problemy z biurową etykietą.
W luksusowej kamienicy przy ulicy Poznańskiej 37 w Warszawie powstaną w pełni wyposażone moduły biurowe The Shire - Beyond Coworking.
Budynek biurowy u zbiegu ul. Pańskiej i Miedzianej na warszawskiej Woli jest już gotowy. Obiekt oferuje ponad 30,9 tys. mkw. powierzchni.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas