Aktualizacja: 16.02.2025 15:29 Publikacja: 22.06.2022 16:19
Foto: Mat.prasowe
Panattoni Park Nadarzyn to obiekt przemysłowy o powierzchni 54 tys. mkw. Nieruchomość przeszła certyfikację środowiskową BREEAM International New Construction na poziomie „Excellent", uzyskując punktację na poziomie 78,4 proc.
Chińska platforma e-commerce zajmie w podwarszawskim parku (25 km od centrum stolicy) ponad 15,1 tys. mkw.
Park przemysłowo-magazynowy o powierzchni ok. 35 tys. mkw. w podwarszawskim Mszczonowie wybuduje LCube.
Magazyn dla europejskiego operatora logistycznego wybudowała w Goleniowie spółka 7R.
Firma Super-Pharm nie tylko przedłużyła umowę najmu 9,6 tys. mkw. powierzchni magazynowej w Prologis Park Teresin. Wynajęła też dodatkowe 12,6 tys. mkw.
Deweloper nieruchomości przemysłowych rozbudowuje swoje portfolio w województwie lubuskim. Rozpoczyna budowę trzech magazynów.
Panele fotowoltaiczne, stacje ładowania aut elektrycznych, systemy magazynowania wody deszczowej, czujniki zmierzchu. Polskie magazyny są coraz bardziej eko.
Kłopoty z nawigacją przy zakłóconym sygnale GPS oraz przekleństwa w kabinie pilotów spowodowały katastrofę AZAL Airlines - uważa Aleksander Jakowlew, rosyjski ekspert lotniczy. Ani słowa o tym, że samolot został ostrzelany przez Rosjan.
Amerykańska spółka Eviation, która przygotowywała elektryczne samoloty, zwolniła załogę i wstrzymała działalność.
Maleją wpływy z eksportu usług przewoźników drogowych. To pierwszy taki przypadek.
Pociągi na szybkiej linii między Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem pojadą 320 km/h, a podróż do stolicy potrwa najwyżej 100 minut. Będzie nowa flota dla LOT, CPK ruszy w 2032 r. – mówi Maciej Lasek, wiceminister infrastruktury.
Pieniądze z emisji obligacji są niezbędne do realizacji strategii budowania 400 tys. mkw. magazynów rocznie. Część nieruchomości chcemy zostawić we własnym portfelu, by czerpać przychody z najmu – mówi Tomasz Mika, członek zarządu 7R.
KE planuje, że w 2030 roku 30 proc. przewozów będzie odbywać się transportem intermodalnym. Czy taki plan jest realny?
Na europejskich lotniskach w 2024 roku odprawiło się 2,5 mld pasażerów. To o niespełna 2 proc. więcej, niż w 2019 roku – ostatnim przed pandemią.
Tak dobrego stycznia Boeing nie miał od dwóch lat — informuje „The Seattle Times”. To może być początek końca głębokiego kryzysu, jaki Boeing zafundował sobie na własne życzenie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas