Władcy ekranów. Nielsen przeliczył oglądalność telewizji i streamingu w Polsce

Warner Bros. Discovery, Telewizja Polska i Grupa Polsat – tak wygląda podium nadawców, którym w 2024 roku widzowie telewizji linearnej i serwisów na życzenie poświęcili najwięcej czasu. Czyli ile?

Publikacja: 13.01.2025 18:52

Władcy ekranów. Nielsen przeliczył oglądalność telewizji i streamingu w Polsce

Kobieta przed telewizorem

Foto: Adobe Stock

Nielsen, firma specjalizująca się w Polsce do tej pory przede wszystkim w pomiarze oglądalności stacji telewizyjnych, opublikował dziś swój pierwszy raport zatytułowany „All Screens Video Landscape”. Pokazuje on już nie tylko dane o tym, co i jak długo gospodarstwa domowe w Polsce oglądają na ekranie telewizora. Po raz pierwszy objął także domowników odtwarzających treści wideo na komputerach, tabletach i smartfonach podłączonych do tej samej sieci WiFi, co największy domowy ekran – telewizyjny. 

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach