Subskrypcje „Rzeczpospolitej” dla studentów i pracowników Collegium Civitas

„Rzeczpospolita” rozpoczyna współpracę z Collegium Civitas, w ramach której wszystkie studentki i studenci oraz wykładowcy i pracownicy otrzymają dostęp do serwisu rp.pl w ramach subskrypcji.

Publikacja: 24.07.2024 11:40

Subskrypcje „Rzeczpospolitej” dla studentów i pracowników Collegium Civitas

Foto: Gremi Media SA

Ta inicjatywa wpisuje się w proces konsekwentnego rozwoju i promocji rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji. Dając studentom dostęp do profesjonalnego dziennikarstwa, komentarzy i opinii, kształcimy społeczeństwo obywatelskie i pomagamy zrozumieć otaczający świat.

- „Rzeczpospolita” i serwis rp.pl to dostęp do rzetelnego dziennikarstwa, sprawdzonych informacji i pogłębionych analiz. W zalewie fake news i powierzchownych treści warto promować takie źródła wiedzy wśród studentów, to nasz wkład w edukację – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Oprócz subskrypcji wydawnictwo zaoferuje również studentkom i studentom możliwość odbycia praktyk w wybranych działach Gremi Media SA.

– Uczelnie stawiają na nowoczesne narzędzia i konkurują już nie tylko ofertą edukacyjną, ale ciekawymi benefitami. Obserwacja biznesu, znajomość trendów i zmian w gospodarce to kluczowe elementy determinujące start studentów na ścieżce zawodowej – zauważa Łukasz Kułakowski, manager subskrypcji cyfrowych B2B i partnerstw w Gremi Media SA.

– W ramach naszej współpracy z Collegium Civitas oferujemy pracownikom i studentom nieograniczony dostęp do najbardziej aktualnych i opiniotwórczych materiałów ekonomicznych i biznesowych (subskrypcja serwisu rp.pl), a także bezcenne doświadczenia w postaci praktyk dla studentów w renomowanej grupie medialnej Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”. Pakiet zaproponowany Collegium Civitas stanowi dla studentów unikatową ofertę, a jednocześnie pokazuje na jakie rozwiązania stawiają nowoczesne szkoły wyższe dołączając do grona subskrybentów cyfrowych – dodaje Łukasz Kułakowski.

– W Collegium Civitas kładziemy szczególny nacisk na przekazywanie naszym studentom wiedzy i umiejętności, które nadążają za zmianami otoczenia społeczno-gospodarczego. Zajmujemy się tym także w Akademickim Biurze Karier CC - dbamy o właściwe przygotowanie naszych studentów i absolwentów do efektywnego wejścia na rynek pracy, tak aby w przyszłości mogli cieszyć się satysfakcjonującymi osiągnięciami zawodowymi – mówi Dobrosława Choryńska-Chudy, kierownik Akademickiego Biura Karier CC oraz Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami w Collegium Civitas.

– Niezależnie, czy ktoś wybiera karierę akademicką czy wchodzi do biznesu ma szansę zdobyć na studiach w Collegium Civitas kompetencje rynkowe. Są one ściśle powiązane z kompetencjami przyszłości, wśród których kluczowa jest umiejętność analizy danych i informacji oraz krytyczne myślenie. Dzięki współpracy z Gremi Media w zakresie praktyk studenckich oraz subskrypcji treści „Rzeczpospolitej” i powiązanych serwisów nasi studenci mają unikatową szansę zdobyć pierwsze doświadczenia w uznanym serwisie oraz ćwiczyć kompetencje, które są podstawą do dalszego rozwoju zawodowego – dodaje Dobrosława Choryńska-Chudy.

Collegium Civitas to niepubliczna uczelnia wyższa założona w 1997 r., która swoją siedzibę ma w samym centrum Warszawy, w Pałacu Kultury i Nauki. Programy nauczania, skupione w dużej mierze na praktycznych aspektach, koncentrują się na naukach społecznych, socjologii, stosunkach międzynarodowych, bezpieczeństwie oraz nowych mediach. W Collegium Civitas można podjąć naukę na studiach pierwszego i drugiego stopnia (w języku polskim, angielskim oraz dwujęzycznie), a także na studiach podyplomowych i MBA. Od października 2024 r. uruchomione zostaną również jednolite studia magisterskie na kierunku prawo.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów z wynikiem 33 688 cytowań „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu ogólnym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Została też ogłoszona najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 6 mln realnych użytkowników (dane dla pierwszego półrocza 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI), takie jak rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniadze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Szkoły i uczelnie zainteresowane współpracą, która umożliwia dostęp do wartościowych treści serwisu rp.pl mogą zgłaszać swoją gotowość pisząc na adres: szkoly@rp.pl.

Ta inicjatywa wpisuje się w proces konsekwentnego rozwoju i promocji rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji. Dając studentom dostęp do profesjonalnego dziennikarstwa, komentarzy i opinii, kształcimy społeczeństwo obywatelskie i pomagamy zrozumieć otaczający świat.

- „Rzeczpospolita” i serwis rp.pl to dostęp do rzetelnego dziennikarstwa, sprawdzonych informacji i pogłębionych analiz. W zalewie fake news i powierzchownych treści warto promować takie źródła wiedzy wśród studentów, to nasz wkład w edukację – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Pozostało 87% artykułu
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet