Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Włoski producent biżuterii i zegarków Bulgari otworzył pierwszy sklep w Polsce na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka należy do koncernu LVMH, lidera światowego rynku towarów luksusowych.

Publikacja: 25.09.2024 16:37

Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Foto: Adobe Stock

Butik ma powierzchnię sprzedaży 133 mkw., ale klienci mogą tez korzystać z zamówień internetowych. Został uruchomiony przez partnera franczyzowego czyli spółkę Pacific Ocean. Polscy klienci mogą wybierać wśród wielu kolekcji biżuterii, zegarków i akcesoriów. Wiele z nich to modele powstające w różnych zmodyfikowanych wariantach od kilkudziesięciu lat, jak choćby flagowa kolekcja Serpenti. To również stylizowane zegarki biżuteryjne Tubogas, stworzone w 1948 r.

Jakie luksusowe marki są już obecne w Polsce?

Pozostało jeszcze 85% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Trump straszy, ale Amerykanie nie odetną się od Europy
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Handel
Prezes największego banku USA o cłach Trumpa: Pogódźcie się z tym
Handel
Nowe zasady sprzedaży bananów. Koniec z owocami "premium"
Handel
Słodycze w ubiegłym roku zdrożały najmocniej
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Handel
Kanada jest gotowa na cła Trumpa. Premier Trudeau: To będzie dolar za dolara ceł
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego