Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Włoski producent biżuterii i zegarków Bulgari otworzył pierwszy sklep w Polsce na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka należy do koncernu LVMH, lidera światowego rynku towarów luksusowych.

Publikacja: 25.09.2024 16:37

Kolejna marka luksusowa weszła na polski rynek. Wypromowała ją Elizabeth Taylor

Foto: Adobe Stock

Butik ma powierzchnię sprzedaży 133 mkw., ale klienci mogą tez korzystać z zamówień internetowych. Został uruchomiony przez partnera franczyzowego czyli spółkę Pacific Ocean. Polscy klienci mogą wybierać wśród wielu kolekcji biżuterii, zegarków i akcesoriów. Wiele z nich to modele powstające w różnych zmodyfikowanych wariantach od kilkudziesięciu lat, jak choćby flagowa kolekcja Serpenti. To również stylizowane zegarki biżuteryjne Tubogas, stworzone w 1948 r.

Jakie luksusowe marki są już obecne w Polsce?

Pozostało 85% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd