Aktualizacja: 02.04.2025 08:35 Publikacja: 29.07.2024 04:30
Foto: Bloomberg
Liczba sklepów spożywczych kurczy się od lat, a nowy raport Consumer Panel Services GfK wskazuje, że tych skoncentrowanych na żywności jest już tylko 55 tys. – pokazują dane, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. To jednak niepełny obraz sytuacji.
Sklepów funkcjonujących w ramach sieci jest już 40,3 tys. i w 2023 r. ich liczba wzrosła o 3 proc. Z kolei tych niezależnych, zazwyczaj na mniejszych formatach, spadła aż o 18 proc. – do 14,5 tys.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas