Sklepy bardzo liczą na magię Black Friday

Co piąty Polak planuje wydać co najmniej 500 zł. Ponieważ jednak na wielkie zniżki w większości nie ma co liczyć, to i obroty mogą być słabsze. Choć na pewno wyższe niż w innych tygodniach.

Publikacja: 23.11.2022 21:00

Sklepy bardzo liczą na magię Black Friday

Foto: PAP/Wojciech Olkuśnik

Bez względu na ostateczny wynik okres Black Friday to początek szczytu sezonu świątecznego, więc oczekiwania są duże. – To zawsze gorący okres dla e-commerce – mówi Piotr Różycki ze spółki e-point. – Poza sprzedażą do klientów, którą znamy z licznych kampanii reklamowych w tym czasie, także kanał B2B nabiera coraz większego znaczenia. Firmy w okresie zapowiadanej recesji chcą wykorzystać każdą okazję do zwiększenia sprzedaży kanałami cyfrowymi – dodaje.

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie