Sklepy bardzo liczą na magię Black Friday

Co piąty Polak planuje wydać co najmniej 500 zł. Ponieważ jednak na wielkie zniżki w większości nie ma co liczyć, to i obroty mogą być słabsze. Choć na pewno wyższe niż w innych tygodniach.

Publikacja: 23.11.2022 21:00

Sklepy bardzo liczą na magię Black Friday

Foto: PAP/Wojciech Olkuśnik

Bez względu na ostateczny wynik okres Black Friday to początek szczytu sezonu świątecznego, więc oczekiwania są duże. – To zawsze gorący okres dla e-commerce – mówi Piotr Różycki ze spółki e-point. – Poza sprzedażą do klientów, którą znamy z licznych kampanii reklamowych w tym czasie, także kanał B2B nabiera coraz większego znaczenia. Firmy w okresie zapowiadanej recesji chcą wykorzystać każdą okazję do zwiększenia sprzedaży kanałami cyfrowymi – dodaje.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Problem traktatu UE z krajami Mercosur w warunkach wojny handlowej Donalda Trumpa
Handel
Tylko Chiny i Kanada zareagowały dotąd ostro na cła Donalda Trumpa
Handel
Zmalał deficyt handlowy USA. I nagle pojawił się w Kanadzie
Handel
Elon Musk: Marzę o zniesieniu ceł i wolnym handlu między USA a Unią Europejską
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Cła Donalda Trumpa podbiją ceny iPhone'ów i McDonald's. Najsilniej ukarane Lesotho