W czerwcu spółka Próchnik wypracowała łącznie 5,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz internetowych), czyli o 40 proc. więcej niż rok temu. W tym główna marka Adam Feliks Próchnik zwiększyła obroty o 64 proc., do 4,6 mln zł (była mocna także w poprzednich miesiącach), zaś ekskluzywny brand Rage Age zanotował –14 proc. spadek, do 1,08 mln zł (ostatnio traci sprzedaż).
To kolejny dobry miesiąc Próchnika, którego powierzchnia handlowa jest o około 10 proc. mniejsza niż rok temu, co świadczy o rosnącej efektywności sprzedaży. Firma w kwietniu i marcu poprawiła przychody aż o 43 proc. i o 80 proc., zaś narastająco od początku roku jej sprzedaż wzrosła już o 34 proc., do 30,95 mln zł. W tym Adam Feliks Próchnik zanotował aż 56-proc. wzrost, do 24,5 mln zł, zaś Rage Age 13-proc. spadek, do 6,5 mln zł.