Amazon Prime to jeden z kluczy do sukcesu oferty internetowego giganta. Abonament pozwala na dostęp do wielu ofert dodatkowych, jak również szybkich i darmowych dostaw. Dla abonentów organizowane są specjalne festiwale zakupowe tzw. Prime Day.
Firma właśnie poinformowała o uruchomieniu usługi w Polsce. Obejmuje ona miliony produktów w ponad 30 kategoriach. Członkowie Amazon Prime mogą korzystać z nielimitowanych, wliczonych w cenę dostaw produktów oznaczonych logo Prime, do domu, paczkomatów lub punktów odbioru nawet następnego dnia, bez minimalnej wartości zamówienia. Program obejmuje także dostęp do serwisu streamingowego, gry, a kosztuje 49 zł rocznie. Tyle samo co Smart Allegro, który skupia się na dostawach. – W przyszłości planujemy wprowadzić jeszcze większy wybór produktów dostarczanych jeszcze szybciej oraz rozszerzyć naszą ofertę filmów i seriali o kolejne pozycje – mówi Jamil Ghani, wiceprezes Amazon Prime.