Reklama
Rozwiń

Zlatan Ibrahimović w XTB

Szwedzki piłkarz został nową twarzą polskiego brokera. Ten liczy na jeszcze większą rozpoznawalność. Cały czas pracuje nad nowymi produktami.

Publikacja: 25.09.2024 05:20

Szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został nowym ambasadorem firmy XTB

Szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został nowym ambasadorem firmy XTB

Foto: afp

Od kiedy firma XTB poinformowała, że jesienią ogłosi nazwisko nowego ambasadora spółki, inwestorzy, akcjonariusze i obserwatorzy rynku prześcigali się w domysłach na temat tego, kto to faktycznie będzie. W końcu w przeszłości polski broker współpracował m.in. z tak znanymi postaciami, jak Jose Mourinho, Iker Casillas czy też Conor McGregor. Karty w końcu zostały odkryte. Nową twarzą XTB jest Zlatan Ibrahimović.

Jak podkreśla XTB, Zlatan Ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych (jego profile śledzi ponad 120 mln osób) oraz w biznesie. Szwedzki sportowiec ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej. – Jest to kontynuacja naszej strategii marketingowej, w której łączymy świat sportu i finansów. Już wcześniej współpracowaliśmy z globalnymi gwiazdami, dlatego Zlatan Ibrahimović był idealnym kandydatem, by wynieść naszą komunikację marketingową na wyższy poziom. Jestem przekonany, że ta współpraca zwiększy rozpoznawalność XTB na kluczowych dla nas rynkach – mówi „Parkietowi” Omar Arnaout. Ibrahimović pojawi się już w jesiennej oraz kolejnych kampaniach marketingowych spółki.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku