Zlatan Ibrahimović w XTB

Szwedzki piłkarz został nową twarzą polskiego brokera. Ten liczy na jeszcze większą rozpoznawalność. Cały czas pracuje nad nowymi produktami.

Publikacja: 25.09.2024 05:20

Szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został nowym ambasadorem firmy XTB

Szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został nowym ambasadorem firmy XTB

Foto: afp

Od kiedy firma XTB poinformowała, że jesienią ogłosi nazwisko nowego ambasadora spółki, inwestorzy, akcjonariusze i obserwatorzy rynku prześcigali się w domysłach na temat tego, kto to faktycznie będzie. W końcu w przeszłości polski broker współpracował m.in. z tak znanymi postaciami, jak Jose Mourinho, Iker Casillas czy też Conor McGregor. Karty w końcu zostały odkryte. Nową twarzą XTB jest Zlatan Ibrahimović.

Jak podkreśla XTB, Zlatan Ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych (jego profile śledzi ponad 120 mln osób) oraz w biznesie. Szwedzki sportowiec ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej. – Jest to kontynuacja naszej strategii marketingowej, w której łączymy świat sportu i finansów. Już wcześniej współpracowaliśmy z globalnymi gwiazdami, dlatego Zlatan Ibrahimović był idealnym kandydatem, by wynieść naszą komunikację marketingową na wyższy poziom. Jestem przekonany, że ta współpraca zwiększy rozpoznawalność XTB na kluczowych dla nas rynkach – mówi „Parkietowi” Omar Arnaout. Ibrahimović pojawi się już w jesiennej oraz kolejnych kampaniach marketingowych spółki.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Chcemy spajać projektantów i biznes oraz świat nauki i kultury
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności