Kanały TV Puls zostają w Premium TV

Biuro reklamy TVN zatrzymało TV Puls w swoim portfolio na kolejny rok. Atmedia tracą klientów na rzecz biur reklamy największych nadawców

Publikacja: 12.12.2012 17:54

TVN

i

TV Puls

poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro

Premium TV

Grupy TVN

są też kanały grupy

4Fun Media

. Z kolei

Biuro Reklamy Polsat Media

przejęło reklamową obsługę na przyszły rok kanałów z grupy

BBC Worldwide

oraz cztery kanały z logo

Viasat

.

To oznacza rosnącą konkurencję dla brokera reklamowego Atmedia, który specjalizuje się w obsługiwaniu reklamowym kanałów tematycznych. - W czasie gdy molochy tracą, rynek stacji tematycznych rośnie w siłę, od początku roku wzmacniając się o ponad 10 proc. Nic dziwnego, że konkurenci szukają koła ratunkowego w postaci zewnętrznych kanałów – ich własne główne stacje (i główne źródła przychodów) straciły już szanse na jakikolwiek wzrost. I właśnie tu można szukać powodów zmiany - komentuje Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group.Jak dodaje, pytanie czy w interesie Polsatu i TVN leży wzrost przychodów zagranicznych nadawców. - I tym samym – czy jest to długofalowa strategia biznesowa, czy czysto ratunkowe, doraźne działania obliczone na osłabienie rosnącej konkurencji ze strony stacji tematycznych - mówi.

Do portfolio Atmediów od Nowego Roku dołączą kanały Boomerang i Cartoon Network (Turner Broadcasting).

TVN

i

Pozostało 99% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy