To nie jest pierwsza inwestycja biznesowa Seana Combsa i Diageo. W 2007 r Puff Daddy został twarzą należącą do brytyjskiego koncernu wódki Ciroc. – Z Ciroc to była randka, teraz z DeLeon to już jest małżeństwo – skomentował wspólne przedsięwzięcie raper.
Diageo będzie znowu mógł się pochwalić znaną tequilą w swoim portoflio, po tym jak w ubiegłym roku firma przestała sprzedawać Jose Cuervo.
Diageo i raper podzielili się po połowie udziałami w producencie tequili DeLeon. Kwota transakcji została utajniona.
Od kiedy Puff Daddy został twarzą wódki Ciroc jej sprzedaż wzrosła z 50 tys. dziewięciolitrowych skrzynek rocznie do ponad 2 mln obecnie. Teraz Diageo liczy na podobny przy sprzedaży luksusowej tequili.
W ubiegłym roku sprzedano jedynie 10 tys. dziewięciolitrowych skrzynek tequili DeLeon, za najtańszą butelkę należącą do producenta trzeba zapłacić 120 dol., najdroższe kosztują ponad tysiąc dolarów.