Pyszne.pl wchodzi na nowy rynek. Jak ustaliliśmy, spółka pozyskuje właśnie firmy z różnych sektorów do współpracy – na liście są sklepy spożywcze, piekarnie, cukiernie czy kwiaciarnie. Wkrótce ma ogłosić partnerstwa ze znanymi sieciami. Już wśród firm, z którymi kooperuje na rynku dostaw pozarestauracyjnych, są Carrefour, Gorąco Polecam, Sowa, Duży Ben czy internetowy agregator E-kwiaty. Z naszych informacji wynika, że Pyszne nawiązało też sojusz z Lisek.app.
Co dostarczy Pyszne.pl?
To rękawica rzucona operatorom q-commerce (skrót od „quick commerce”, czyli szybkich zakupów) i graczom z rynku kurierskiego. Potencjał błyskawicznych dostaw doceniły już bowiem Uber, Volt, Glovo, Bolt, Stuart (DPD), Żabka Jush czy iTaxi. Ten pierwszy jeszcze mocniej wszedł w sektor zarezerwowany dotąd przez kurierów i od niedawna oferuje usługę zwrotu nieudanych zakupów (przyjmuje do pięciu paczek odsyłanych do punktów odbioru InPostu, DHL czy DPD).
Teraz do walki o klienta w segmencie nazywanym również jako „same day delivery” (dostawy tego samego dnia) staje Pyszne, które chce wykorzystać know-how, infrastrukturę logistyczną, w tym flotę pojazdów i 4 tys. swoich dostawców. Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl, tłumaczy nam, że widzi ogromny potencjał w rynku dostaw pozarestauracyjnych, szczególnie w segmencie zakupów spożywczych. Twierdzi, że nowy projekt będzie szybko zyskiwał na znaczeniu.
– Spodziewamy się, że w ciągu 12 miesięcy udział dostaw pozarestauracyjnych w całkowitym koszyku zamówień będzie dwucyfrowy – podkreśla.