Materiał przygotowany przez Coca-Cola HBC
Podsumowując ten czas, nie sposób pominąć kluczowej zmiany personalnej – 1 lutego na czele Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie stanęła Ruža Tomić Fontana, która wcześniej pełniła analogiczną funkcję w regionie krajów adriatyckich (Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina). Pod kierownictwem nowej dyrektorki generalnej firma kontynuowała swój rozwój biznesowy oraz działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju.
– Szybko przekonałam się, że Polska i kraje bałtyckie to region o ogromnym potencjale, zarówno jeśli chodzi o lokalny rynek FMCG, jak i rozwój samej firmy. Jestem niezwykle dumna z całego zespołu Coca-Cola HBC w regionie, który z wielkim zaangażowaniem, stawiając naszych klientów w centrum wszystkiego, co robimy, realizował nasze cele, poszerzając portfolio zgodnie ze strategią 24/7, dbając o to, by nasze produkty zawsze były w zasięgu ręki konsumentów, a wszystko to robili z myślą o kreowaniu pozytywnej zmiany również w obszarze środowiskowym i społecznym – skomentowała Ruža Tomić Fontana.
Rok 2023 pod znakiem nowości
Minione 12 miesięcy to dla Coca-Cola dynamiczny rozwój portfolio w duchu strategii 24/7, czyli oferowania produktów na każdą porę dnia i okazję. W 2023 roku system stawiał na odświeżenie swoich kultowych produktów, wprowadzanie zaskakujących wariantów smakowych oraz wchodzenie w zupełnie nowe kategorie.
Już na początku roku Coca-Cola HBC ogłosiła strategiczne partnerstwo z największym producentem piwa na świecie. Tym samym rozszerzyła portfolio o zupełnie nowy segment, wprowadzając do oferty siedem marek. System Coca-Cola ogłosił w tym roku także gotowy do spożycia drink w puszcze, połączenie whisky z napojem Coca-Cola – także w wersji bez dodatku cukru.