Aktualizacja: 15.12.2020 21:44 Publikacja: 15.12.2020 21:00
Foto: materiały prasowe
W pierwszym etapie zdolność produkcyjna fabryki ma sięgnąć 100 tys. samochodów rocznie. Po rozbudowie mogłaby zostać nawet podwojona. Szacuje się, że koszt inwestycji może sięgnąć 5 mld zł. – Będziemy pracować, aby finansowanie inwestycji było wspierane przez budżet państwa – zapowiedział na wczorajszej konferencji prasowej minister klimatu Michał Kurtyka.
Produkcja samochodu rozpocznie się jednak później, niż pierwotnie planowano: jeszcze na lipcowej prezentacji Izery spółka ElectroMobility Poland (EMP) informowała o zamiarze rozpoczęcia produkcji przed końcem 2023 r. Okazuje się, że potrzeba więcej czasu na przygotowania do rozpoczęcia budowy. – Jestem przekonany, że czas zainwestowany teraz zwróci się na dalszych etapach projektu – powiedział Piotr Zaremba, prezes EMP.
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas