PKO BP chce mieć 15 mln klientów

Nowa strategia rozwojowa ma umocnić bank na pozycji lidera. Klientów ma ściągać cyfrowa hipoteka, rozwój mobilnych płatności, wejście w e-commerce.

Publikacja: 25.10.2024 04:41

Nowa strategia PKO BP

Nowa strategia PKO BP

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

„PKO Bank Polski – numer 1 i kropka” – to hasło przewodnie nowej strategii Grupy Kapitałowej PKO BP na lata 2025–2027, przedstawionej w czwartek. Słowo „kropka” ma być nawiązaniem do znanego powiedzenia „stawiać kropkę nad i”, a także do znaku graficznego (czerwonej kropki) w logo banku i jego produktów.

– Przyspieszamy we wszystkich obszarach, aby na kolejne lata umocnić pozycję GK PKO Banku Polskiego jako niekwestionowanego lidera rynku – zaznaczył Szymon Midera, prezes PKO BP.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 19 zł kwartalnie!
Banki
Kredyty świąteczne świetnie się sprzedają. Czy banki zarabiają na nich krocie?
Banki
Bank Rosji ustępuje krytykom. Wyższej stopy procentowej w tym roku nie będzie
Banki
Starcie banków z konsumentami. Kto wygra tę bitwę?
Banki
Jarosław Dąbrowski, członek zarządu BGK: Będą duże pieniądze na międzynarodową ekspansję polskich firm
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Banki
Polskie banki bardziej zyskowne niż zachodnie. Klienci sami sobie winni?
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku