Fani zawiedzeni. Koronawirus uderzy w produkcję maskotki „Baby Yoda”

Premiera najbardziej wyczekiwanej w tym roku zabawki firmy Hasbro może zostać opóźniona przez epidemię koronawirusa.

Aktualizacja: 04.03.2020 13:37 Publikacja: 04.03.2020 13:30

Fani zawiedzeni. Koronawirus uderzy w produkcję maskotki „Baby Yoda”

Foto: www.hasbropulse.com

ala

Koronawirus coraz silniej zaburza pracę w chińskich fabrykach, wywołując wielkie straty finansowe u światowych korporacji i opóźnienia w dostawach. Nie inaczej wygląda sytuacja w branży zabawkarskiej. Amerykańska firma Hasbro poinformowała, że wirus uderzył już w jej produkcję i łańcuch dostaw.

Ucierpi na tym również najbardziej wyczekiwana maskotka w tym roku, zwana przez internautów „Baby Yoda” (oficjalna nazwa to „Dziecko”). Zabawka przedstawia jednego z bohaterów serialu Disney+ „The Mandalorian”, który rozgrywa się w uniwersum „Gwiezdnych Wojen”. Zaprezentowano ją w listopadzie 2019 roku i momentalnie stała się hitem w internecie. Fani zaczęli masowo kupować „Baby Yodę” w przedsprzedaży, mimo iż Hasbro zapowiedział wtedy, że maskotka pojawi się w sklepach najwcześniej w maju 2020 roku.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową
Biznes
Polska Moc Biznesu: w centrum uwagi tematy społeczne i bezpieczeństwo
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet? Branża alarmuje
Materiał Promocyjny
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: kreowanie przyszłości społeczno-gospodarczej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Domy po 1 euro na Sardynii. Wioska celuje w zawiedzionych wynikami wyborów w USA