Firmy wyciągnęły dłoń do klientów z kłopotami finansowymi

Pandemia, lockdown i kwarantanna zatrzymały na długie tygodnie pracę wielu przedsiębiorstw. Nie oznacza to jednak, że ludzie przestali ubezpieczać swój majątek, zdrowie czy życie. Ubezpieczyciele starają się im to ułatwić.

Publikacja: 10.06.2020 10:20

Firmy wyciągnęły dłoń do klientów z kłopotami finansowymi

Foto: AdobeStock

Zakłady ubezpieczeń bardzo szybko przeszły na zdalną obsługę klientów. – Priorytetem ubezpieczycieli jest obsługa klientów i poszkodowanych w taki sposób, by nie musieli wychodzić z domu. Dlatego wszędzie tam, gdzie to możliwe, działa obsługa zdalna. Tak jest nie tylko przy sprzedaży polis, ale też w likwidacji szkód. Wykorzystujemy technologię, aby w czasie pandemii chronić naszych klientów i pracowników – tłumaczył na blogu Andrzej Maciążek, wiceprezes Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Analizy Rzeczpospolitej
Polski rynek e-commerce nie zwalnia mimo przeciwności
Analizy Rzeczpospolitej
Bezpieczna migracja – sposób na rozwój i skalowanie sklepu internetowego
Analizy Rzeczpospolitej
Biznes zanurzony w nowych technologiach
Analizy Rzeczpospolitej
Handel coraz bardziej przenosi się do sieci. To długofalowy trend
Analizy Rzeczpospolitej
Wynagrodzenia rosną, a w domowym budżecie brakuje pieniędzy