Firma z Tuluzy zgodziła się płacić wyższe oprocentowanie od dwóch pożyczek na prace przy samolocie szerokokadłubowym A350, który zaczął latać komercyjnie w 2015 r. „Tym ostatnim posunięciem Airbus uważa, że dostosowuje się w pełni do wszystkich decyzji WTO" — oświadczył w komunikacie.
Komisja Europejska oświadczyła z kolei, że „Unia Europejska i zainteresowane kraje: Francja, Hiszpania i Niemcy są w całkowitej zgodzie z orzeczeniami WTO w sprawie Airbusa. To usuwa wszelkie podstawy do utrzymywania przez USA retorsji wobec europejskiego eksportu i stanowi solidny argument szybkiego uregulowania tego długotrwałego sporu. Nalegamy, aby USA zniosły natychmiast te nieuzasadnione stawki celne" — podkreślił cytowany w komunikacie komisarz ds. handlu Phil Hogan i uprzedził, że „przy braku porozumienia Unia będzie gotowa wykorzystać w pełni swe prerogatywy w zakresie sankcji" — odnotował Reuter.