Właśnie rozpoczął się kolejny etap kampanii, w którym prezentowany jest produkt ochronno – inwestycyjny MetLife Invest. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat.".
- Reklamowany flagowy produkt towarzystwa „MetLife Invest" gwarantuje ochronę ubezpieczeniową, ale także możliwość oszczędzania i inwestowania środków, zapewniając tym samym perspektywy na przyszłość oraz wsparcie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń podczas trwania programu – czytamy w komunikacie firmy. Izabela Ptaszyńska dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife w Polsce przekonuje, że głównym przesłaniem spotu jest troska MetLife o przyszłość finansową klientów i ich bliskich. - Dbając o transparentność i rzetelność przekazywanych informacji, podkreślamy w spocie ryzyko związane z inwestowaniem w fundusze kapitałowe – wyjaśnia. – Kreację spotu zleciliśmy firmie PZL, natomiast media zakupił dla nas dom mediowy Vizeum.
Podobnie, jak w poprzednich odsłonach reklamowych marki, również w spocie produktowym pojawia się Snoopy – ambasador marki MetLife i postać z komiksu Peanuts (Fistaszki).
Reklama emitowana jest na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz na licznych kanałach tematycznych. Kampania widoczna jest również w Internecie.