MetLife doceniony przez konsumentów

Towarzystwo Ubezpieczeniowe MetLife po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

Publikacja: 20.04.2015 13:56

MetLife doceniony przez konsumentów

Foto: materiały prasowe

Konsumenci przyznali wyróżnienie na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Badano doświadczenia klientów w czterech obszarach: ogólne zadowolenie, satysfakcja ze współpracy, ocena jakości obsługi oraz skłonność do rekomendacji danej firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85 proc oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu.

Łukasz Kalinowski, prezes zarządu, dyrektor generalny MetLife TUnŻiR komentując przyznanie jego firmie Godła Firma Przyjazna Klientowi stwierdził, że jest ono uznaniem starań spółki o najwyższą jakość usług i zadowolenie klientów. - Od wielu lat konsekwentnie usprawniamy procesy obsługi. Ponowne wyróżnienie MetLife wspiera obraną strategię, w której orientacja na klienta jest podstawą wszystkich naszych działań. – powiedział.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Ubezpieczenia
Minister o przyczynach zmian w kierownictwie PZU: Za dużo zajmowano się kadrami
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Ubezpieczenia
Znamy kulisy zmian kadrowych w PZU. Nowe informacje z Ministerstwa Aktywów Państwowych
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Wróciłem do PZU i chcę tu zostać na dłużej. Są pierwsze decyzje
Ubezpieczenia
Karuzeli kadrowej w PZU ciąg dalszy. Odwołany prezes PZU Życie
Ubezpieczenia
Generali zabiega o zadowolenie inwestorów. Nasz region jest bardzo zyskowny