PKOl stracił kolejnego dużego sponsora. Spółka poniosła „straty wizerunkowe”

PKP Intercity wypowiedziało we wtorek umowę organizacji kierowanej przez Radosława Piesiewicza. Zamiast korzyści, przewoźnik poniósł wizerunkowe straty.

Publikacja: 10.09.2024 14:34

Prezes PKOl Radosław Piesiewicz

Prezes PKOl Radosław Piesiewicz

Foto: PAP, Radek Pietruszka

Kolejnego sponsora traci Polski Komitet Olimpijski (PKOl). We wtorek 4-letnią umowę sponsorską wypowiedziała spółka PKP Intercity. To kolejna po przedsiębiorstwie Polskie Porty Lotnicze firma, dla której współpraca z organizacją kierowaną przez Radosława Piesiewicza stała się wizerunkowym obciążeniem.

„Jako powód wypowiedzenia umowy przewoźnik wskazuje przede wszystkim utratę zaufania do Polskiego Komitetu Olimpijskiego wynikającą z istotnych z punktu widzenia PKP Intercity okoliczności” – poinformowało PKP Intercity w komunikacie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Transport
Airbus ma wielkie plany na 2025. Ale Donald Trump może przeszkodzić
Transport
Rosjanie znają powód katastrofy azerskiego samolotu. To wulgarny język pilotów
Transport
Maciej Lasek: Nie ma odwrotu od CPK i szybkich kolei
Transport
Hiszpańskie media: Polacy wycofali się z walki o producenta superpociągów Talgo
Transport
Cła Donalda Trumpa uderzą po kieszeniach amerykańskich kierowców