Aktualizacja: 22.04.2025 00:24 Publikacja: 13.12.2022 12:06
Foto: Adobe Stock
Jak więc utrzymujesz model biznesowy, w którym użytkownicy nie płacą za twoje usługi? – zapytał senator Hatch Marka Zuckerberga w czasie przesłuchania w Kongresie. Senatorze, wyświetlamy reklamy – odpowiedział rozluźniony i uśmiechnięty twórca i właściciel Facebooka.
Dyrektywa o treściach cyfrowych i usługach cyfrowych (2019/770) została zaimplementowana do prawa polskiego ustawą z 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, ustawy – Kodeks cywilny oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe (DzU., poz. 2337). Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2023 r. Zmieni się zwłaszcza ustawa o prawach konsumenta.
Przypadki dwóch lekarzy i jednej notariusz pokazują, jak bardzo pobłażliwe mogą być rozstrzygnięcia w sprawach d...
Osiągnięciem politycznym jest zarówno stworzenie mody na demokrację, jak i wykorzystanie koniunktury do jej wpro...
Można być równocześnie świetnym jurystą i kiepskim prawnikiem rodzinnym.
Jeżeli sądy pobierają opłaty za prowadzenie postępowań, to powinny dokładnie informować uczestnika, jak i do kie...
To, co dzieje się w wymiarze sprawiedliwości, jest konsekwencją zawłaszczania państwa przez zwycięskie koalicje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas