Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 18.03.2015 07:16 Publikacja: 18.03.2015 00:01
Zaostrza się konkurencja na kurczącym się rynku wódki.
Foto: Bloomberg
– Rozwijanie własnej dystrybucji jest dziś konieczne – mówi „Rzeczpospolitej" Grzegorz Ślak, prezes i współwłaściciel firmy Akwawit-Polmos. – Rentowność biznesu spirytusowego jest bardzo niska i dzielenie się marżą z pośrednikami mija się z celem.
Sprzedażą wódek należących do Akwawitu – w tym flagowych marek Krakus i Vratislawia – zajmuje się jego spółka zależna Krakus. Na przełomie 2015 i 2016 r. ma zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Chce zdobyć pieniądze na otwieranie sklepów z alkoholem, napojami i słonymi przekąskami pod marką Krakus oraz lokali Ojczysta Czysta, będących połączeniem sklepów i restauracji.
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas