Koncerny spożywcze chcą zarobić na Ozempicu. Pomagają im influencerzy

Nowa marka żywności dla osób przyjmujących leki odchudzające, takie jak Ozempic czy Wegovy, będzie miała w opisie na opakowaniu informację, że posiłki są bogate w białko, błonnik i składniki odżywcze, ale nie poda nazw konkretnych leków - poinformował prezes koncernu Nestle.

Publikacja: 21.06.2024 14:51

Koncerny farmaceutyczne przez leki na odchudzanie tracą zyski

Koncerny farmaceutyczne przez leki na odchudzanie tracą zyski

Foto: Adobe Stock

Reuters informuje, że największy na świecie producent żywności nie poda nazw leków na opakowaniach ze względu na obawy regulacyjne, powiedział w niedawnym wywiadzie Tom Moe, prezes ds. posiłków w Nestle USA.

Nestle zamiast tego będzie reklamować swoją linię Vital Pursuit mrożonych posiłków w cenie po 5 dolarów maksymalnie w mediach społecznościowych – powiedział Moe.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego