Koncerny spożywcze chcą zarobić na Ozempicu. Pomagają im influencerzy

Nowa marka żywności dla osób przyjmujących leki odchudzające, takie jak Ozempic czy Wegovy, będzie miała w opisie na opakowaniu informację, że posiłki są bogate w białko, błonnik i składniki odżywcze, ale nie poda nazw konkretnych leków - poinformował prezes koncernu Nestle.

Publikacja: 21.06.2024 14:51

Koncerny farmaceutyczne przez leki na odchudzanie tracą zyski

Koncerny farmaceutyczne przez leki na odchudzanie tracą zyski

Foto: Adobe Stock

Reuters informuje, że największy na świecie producent żywności nie poda nazw leków na opakowaniach ze względu na obawy regulacyjne, powiedział w niedawnym wywiadzie Tom Moe, prezes ds. posiłków w Nestle USA.

Nestle zamiast tego będzie reklamować swoją linię Vital Pursuit mrożonych posiłków w cenie po 5 dolarów maksymalnie w mediach społecznościowych – powiedział Moe.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
200 mln na pączki. Każdy w Polsce zje co najmniej po dwa
Przemysł spożywczy
Jajecznica będzie daniem luksusowym. Jajka coraz droższe, zaczyna ich brakować
Przemysł spożywczy
Starbucks zredukuje menu o prawie jedną trzecią i zwolni 1100 osób w USA
Przemysł spożywczy
Potrzebna zrzutka 600 tys. na upadłość spółki Palikota. Pusta kasa i 1400 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Przemysł spożywczy
Masło na Wielkanoc będzie jeszcze droższe. Nawet 12 złotych
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”