REKLAMA
REKLAMA
Aktualizacja: 21.11.2024 17:00 Publikacja: 22.09.2024 18:41
REKLAMA
REKLAMA
Zaczęło się od małego start-upu w Poznaniu. Dzisiaj Allegro to najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, jedna z największych firm e-commerce w Europie oraz wyjątkowe miejsce pracy.
W procesie rekrutacyjnym pokazujemy, jak atrakcyjnym miejscem do pracy jest AstraZeneca, a jednocześnie staramy się wybierać takich kandydatów, którzy chcą się rozwijać, uczyć, zdobywać różne doświadczenia, mają w sobie pasję oraz chęci i zgodnie z wartościami i misją firmy chcą pomagać innym – mówi Marta Jagnieża, wiceprezes zarządu, dyrektorka HR w AstraZeneca.
Czy chcielibyście pracować w organizacji, w której macie przestrzeń do działania i możecie realnie wpływać na biznes i organizację? Polpharma jest właśnie takim miejscem pracy.
W obliczu rosnących wyzwań związanych z ochroną środowiska oraz zmianami klimatycznymi transformacja energetyczna staje się kluczowym tematem dla przedsiębiorstw na całym świecie. Jednym z liderów w tej dziedzinie w Polsce jest Grupa Energa, która – jako część Grupy ORLEN – konsekwentnie dąży do realizacji swoich ambitnych celów związanych z transformacją i zrównoważonym rozwojem.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
W jaki sposób ESG będzie nadal ewoluować? Co mogą zrobić korporacje w obliczu coraz bardziej ekstremalnych warunków pogodowych, kurczącej się różnorodności biologicznej i degradacji środowiska?
Po wejściu w życie implementacji dyrektywy CCD2 zakres swobody komunikacji marketingowej odnoszącej się do kredytów konsumenckich będzie istotnie ograniczony.
40 proc. Polaków twierdzi, że celebryta promujący produkty spożywcze czy chemiczne nie zachęca ich do zakupu. Niemal co drugi się jednak do takiego wpływu przyznaje, choć niewielu w stopniu znaczącym.
Sieć zalewają fałszywe reklamy. Oszuści, wykorzystując wizerunek znanych osób, naciągają internautów, ale platformy społecznościowe niewiele z tym robią.
65 proc. deklaruje, że nie lubi reklam. Z kolei jeśli chodzi o formaty najmocniej akceptowalne, to wskazują reklamy w przestrzeni miejskiej, galeriach handlowych oraz prasie.
- Przymykamy oko na powszechnie obecne reklamy alkoholu na profilach wielu znanych nazwisk. Nie mamy kłopotu z dojrzałymi aktorami reklamującymi fastfood, ale podnosimy raban, gdy robią to idole czy idolki młodzieży - mówi mec. Joanna Parafianowicz.
Stolica Holandii, Haga jest pierwszym miastem na świecie, w którym nie będzie można reklamować żadnego środka transportu korzystającego z paliw kopalnych.
Nie tylko szef InPostu Rafał Brzoska walczy z internetowym gigantem, na którego platformie naciągacze wykorzystują wizerunki znanych osób. Wcześniej rękawicę Facebookowi rzucił australijski miliarder i górniczy potentat Andrew Forrest.
Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie. Choć do tradycyjnych nadawców płynie nadal gros wydatków, to zamówienia w YouTube, Meta i TikToku rosną dużo szybciej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas