Reklama
Rozwiń

Tajemniczy rządowy przetarg na usługi influencerów i zagadkowa rezygnacja

Kancelaria Premiera ogłosiła chęć zorganizowania kampanii z „młodzieżowymi idolami internetowymi”. Po naszych pytaniach poinformowała, że pomysł jest nieaktualny.

Publikacja: 28.03.2023 03:00

Przed tygodniem poseł PiS Radosław Fogiel w krótkim filmiku zadał pytanie do młodych ludzi „Za co ta

Przed tygodniem poseł PiS Radosław Fogiel w krótkim filmiku zadał pytanie do młodych ludzi „Za co tak naprawdę nienawidzicie PiS?” Teraz KPRM planowała kampanię z udziałem „młodzieżowych idolów internetowych”?

Foto: PAP/ALBERT ZAWADA

Influencer to według Wikipedii „w świecie mediów społecznościowych osoba wpływowa, która dzięki swojemu zasięgowi jest w stanie oddziaływać na ludzi, z którymi nawiązuje trwałe relacje”. Influencerzy często działają na popularnych wśród młodzieży platformach, jak TikTok czy Instagram, a współpracować z nimi chciał oficjalnie rząd.

Tak wynika z opublikowanego przed kilkoma dniami planu zamówień publicznych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Znalazła się w nim pozycja „Przeprowadzenie edukacyjno-informacyjnej kampanii społecznej w mediach społecznościowych, skierowanej do młodych ludzi, opartej na młodzieżowych idolach internetowych, tzw. influencerach”. Przetarg miał ruszyć jeszcze w marcu i zaplanowano na niego 146 tys. zł.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Polityka
Najnowszy sondaż poparcia partii politycznych. Duże tąpnięcie PiS
Polityka
Ryszard Petru pracuje w sklepie. Mówi o "presji czasowej"
Polityka
Bodnar: Orbán mógł popełnić błąd w sprawie Romanowskiego i Węgry poniosą konsekwencje
Polityka
Ranking tematów przy wigilijnym stole: od cen masła po wybory prezydenckie i Trumpa
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Polityka
Jarosław Kaczyński chwali Rzecznika Praw Obywatelskich: Potwierdził to, co mówiliśmy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku