Akcja billboardowa Hołowni. Do „rozczarowanych PiS-em”

Rozpoczęła się akcja billboardowa Polski 2050, skierowana do osób rozczarowanych rządami Zjednoczonej Prawicy - informuje portal 300polityka.pl

Aktualizacja: 26.03.2021 14:38 Publikacja: 26.03.2021 14:29

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Billboard Polski 2050 w Ustrzykach

Foto: Fot. Twitter/ Szymon Hołownia

qm

Specjalne billboardy nawiązują do wideo, opublikowanego przez Szymona Hołownię w mediach społecznościowych 20 marca. Lider Polski 2050 nawiązywał w nim do odwołania prezentacji „Nowego Ładu” PiS.

20 marca PiS miał zaprezentować nowe propozycje na czas po pandemii. Konkretne zapisy „Nowego Polskiego Ładu” podzielono na dziesięć obszarów, od spraw polityki rodzinnej po inwestycje, infrastrukturę czy cyfryzację. Treść jest tajemnicą, której władze PiS bardzo pilnują.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Kampania prezydencka będzie krótsza po śmierci papieża Franciszka
Polityka
Wielkanoc to polityczna pauza. Ale przy stole kampania wyborcza toczy się dalej
Polityka
Zaginione dzieła sztuki z Polski. Trop urywa się w Niemczech
Polityka
Ministerstwo Cyfryzacji zmieni nazwę jednej z usług? Powodem wulgarny akronim
Polityka
Sondaż: Którzy kandydaci najbardziej skorzystali na debatach prezydenckich?