Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 13.04.2025 03:52 Publikacja: 21.03.2025 06:00
Gdy środowiska aktywistyczne „poczuły krew”, zaczęły coraz głośniej domagać się zmian w świecie gier. Coraz częściej krytykowano sposób przedstawiania kobiet, brak różnorodności oraz ignorowanie potrzeb mniejszości
Foto: vectorfusionart/Azbestocement
Gry komputerowe – od zarania dziejów domena białych, heteroseksualnych mężczyzn. Byli oni zarówno ich twórcami, odbiorcami, jak i bohaterami. Jednak wraz z rozszerzaniem się zasięgu gier na coraz bardziej zróżnicowane grupy odbiorców ten pierwotny układ zaczął się kruszyć. W ciągu ostatniej dekady mieliśmy do czynienia z potężną falą zmian, która przetoczyła się przez całą branżę gier komputerowych, wywołując po drodze liczne skandale oraz burzliwe dyskusje, którym warto się przyjrzeć.
W „Ostatniej lekcji” w Ateneum czwórka dawnych uczniów spotyka się w domu surowego nauczyciela. Pod wpływem rozm...
„Suknia i sztalugi” Piotra Oczki mieści w sobie dwie różne książki. Jedna przedstawia historie dawnych malarek,...
„Trakty i kontrakty” pozwalają poznać smak dawnych wypraw handlowych.
Zarówno istoty mikroskopijne, jak i te przerastające nas wzrostem, okazują się inspiracją dla odkryć i wynalazków.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Beniamin Gutsche podpiął się pod temat AI i stworzył „Cassandrę” – technohorror, który łączy s.f., dramat rodzin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas