Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 10.12.2014 09:57 Publikacja: 10.12.2014 03:18
Dariusz Orłowski, prezes grupy Wawel
Foto: materiały prasowe
Rz: W ostatnich latach polski rynek słodyczy nie rośnie zbyt szybko. Dużą szansą dla waszej branży jest eksport.
Dariusz Orłowski: Rynek słodyczy w naszym kraju wciąż ma potencjał rozwoju. Konsumpcja wyrobów czekoladowo-cukierniczych w Polsce jest niemal trzykrotnie niższa niż w krajach zachodnioeuropejskich. Segment czekolad rośnie najbardziej dynamicznie, a udziały Wawelu w tej kategorii rosną najszybciej spośród wszystkich producentów na rynku. Jeśli chodzi o eksport polskich słodyczy, to jego wartość zwiększyła się o blisko trzy czwarte w latach 2009–2013. Dla nas eksport jest istotnym kanałem dystrybucji i zamierzamy intensywnie go rozwijać.
Żyjemy coraz dłużej, więc w wieku 40–50 lat powinniśmy pomyśleć, co będziemy robić w kolejnych dziesięcioleciach...
Hasło zerwania z naiwną globalizacją i postawienia na repolonizację nie sprawi, że premierowi Tuskowi uda się ws...
Polska potrzebuje więcej beztroskiego uśmiechu, a zapewnić go powinni kandydaci.
Nawet jeśli perspektywa pokoju na Ukrainie wydaje się wciąż dość odległa, to powinniśmy zawczasu przygotować róż...
Porozumienie CDU/CSU z SPD ma przeprowadzić Niemcy przez trudny czas, przywrócić im rangę międzynarodową, pozwol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas