19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 06:30 Publikacja: 11.10.2022 13:19
Wynajem 75,3 tys. mkw. magazynów firmie DSV - globalnemu operatorowi logistycznemu – w parku Wrocław Logistics South Hub to pierwsza umowa dotycząca powierzchni w tym obiekcie. Budowę największego magazynowego kompleksu w regionie (park powstaje w Magnicach, w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S8) spółka Panattoni rozpoczęła latem tego roku.
Park logistyczny zaoferuje w sumie niemal 250 tys. mkw. powierzchni.
Wybudowane w zielonych nowoczesnych technologiach hale wolniej się starzeją. Firmy wynajmują od razu po kilkadziesiąt tysięcy metrów.
Centrum dystrybucyjne w GLP Wrocław V Logistics Centre wynajmuje spółka Shein z branży e-commerce. Firma zajmie 40 tys. metrów.
Budowę obiektu o powierzchni 50 tys. mkw. na terenie parku logistycznego we Wrocławiu rozpoczyna Prologis.
Obiekt magazynowo-produkcyjno-logistyczny o powierzchni 150 tys. mkw. spółka Fortis Investments planuje wybudować z firmą 7R.
Firma przejmuje nieruchomość w Radomsku za niemal 30 mln zł.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością kolejowych przewoźników.
Ryanair podał informacje na temat konkretnych kosztów i opłat, które poniósł w wyniku chuligańskiego zachowania pasażera na pokładzie lotu z Dublina na Lanzarote z 9 kwietnia 2024 roku. Irlandzki przewoźnik wyliczył je na ponad 15 tys. euro.
Dopłaty nie zelektryfikują transportu ciężkiego, zrujnują za to ceny na rynku wtórnym i pozostaną kosztownym eksperymentem, co widać po rynku aut osobowych.
Czechy są naturalnym partnerem dla polskich firm do współpracy w zakresie transportu towarowego, zarówno w obrocie surowcami, jak i produktami gotowymi.
Zarząd Kanału Panamskiego niezrażony pogróżkami Donalda Trumpa zlecił konsorcjum firm i placówek naukowych z Francji i Belgii sporządzenie kompleksowego opracowania studium opłacalności modernizacji śluz tego szlaku wodnego. Nie podano tylko wartości tego zlecenia.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas