19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 06:33 Publikacja: 25.08.2022 16:41
Foto: Mat.prasowe
Budynek, który powstaje na terenie Prologis Park Wrocław III, to hala magazynowo- produkcyjna. – To odpowiedź na zapotrzebowanie i pytania obecnych i potencjalnych klientów – tłumaczą przedstawiciele firmy Prologis. Dziś wrocławski park logistyczny składa się z pięciu budynków o łącznej powierzchni 137 tys. mkw. W kompleksie tym działają takie firmy jak Acer, Deichmann, DSV, Farutex, Max Fliz, Neuca, Selena czy Truvant.
- Projektując centra logistyczne, myślimy o całej społeczności, dopasowując je do danego obszaru i lokalnego krajobrazu – mówi Marcin Czerniewski ze spółki Prologis.
Obiekt magazynowo-produkcyjno-logistyczny o powierzchni 150 tys. mkw. spółka Fortis Investments planuje wybudować z firmą 7R.
Połowa z budowanych 4,4 mln mkw. magazynów ma już najemców. Nowe hale nie będą jednak powstawały tak szybko jak dotąd – wynika z analiz firmy doradczej CBRE.
Firma przejmuje nieruchomość w Radomsku za niemal 30 mln zł.
Do grona najemców kompleksu magazynowo-biurowego spółki Okam na Żeraniu dołączyła firma Nesting Polska.
Do grona najemców obiektu logistycznego 7R Park Poznań West sieć handlowa dołączy w sierpniu. Zajmie niemal 10,9 tys. mkw. powierzchni biurowo-magazynowej.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością kolejowych przewoźników.
Ryanair podał informacje na temat konkretnych kosztów i opłat, które poniósł w wyniku chuligańskiego zachowania pasażera na pokładzie lotu z Dublina na Lanzarote z 9 kwietnia 2024 roku. Irlandzki przewoźnik wyliczył je na ponad 15 tys. euro.
Dopłaty nie zelektryfikują transportu ciężkiego, zrujnują za to ceny na rynku wtórnym i pozostaną kosztownym eksperymentem, co widać po rynku aut osobowych.
Czechy są naturalnym partnerem dla polskich firm do współpracy w zakresie transportu towarowego, zarówno w obrocie surowcami, jak i produktami gotowymi.
Zarząd Kanału Panamskiego niezrażony pogróżkami Donalda Trumpa zlecił konsorcjum firm i placówek naukowych z Francji i Belgii sporządzenie kompleksowego opracowania studium opłacalności modernizacji śluz tego szlaku wodnego. Nie podano tylko wartości tego zlecenia.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas