Aktualizacja: 16.02.2025 15:52 Publikacja: 17.07.2022 11:17
Foto: Fotorzepa/J.Dudek
Działka inwestycyjna ma powierzchnię ponad 42 tys. mkw. – Sprzedaż nieruchomości to wynik strategii grupy Real Management - czytamy w komunikacie. Spółka planuje zwiększenie skali inwestycji mieszkaniowych i logistycznych.
Cel firmy na najbliższe cztery lata to budowa 350 tys. mkw. powierzchni magazynowej i 44 tys. mkw. powierzchni mieszkalnych, których budowa i sprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym roku.
Średnia cena ofertowa mkw. mieszkania w stołecznym Śródmieściu to ponad 38,2 tys. zł. W Wawrze – niespełna 8,5 tys.
Stare centra handlowe i stare biurowce będą się mogły zamieniać w budynki mieszkalne. Rząd jest na tak. A rynek?
Centrum handlowe w Gorzowie Wielkopolskim po raz kolejny otrzymało certyfikat zrównoważonego budownictwa BREEAM In-Use.
Aerium sprzedało Galerię Bemowo w Warszawie firmie Futureal Investment Partners.
Galeria handlowa przy ul. Połczyńskiej w Warszawie zostanie otwarta przed świętami Bożego Narodzenia – zapowiada zarządca nieruchomości, spółka Mayland Real Estate.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Kreml przygotowuje całkowity zakaz eksportu benzyny z Rosji po serii celnych ukraińskich uderzeń w największe rosyjskie rafinerie. Zakłady wstrzymały produkcję. W Rosji brakuje około 10 proc. mocy przerobowych.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Maleją wpływy z eksportu usług przewoźników drogowych. To pierwszy taki przypadek.
Producenci aut w USA obawiają się ceł na importowane z Kanady i Meksyku towary. Przedstawiciele Forda alarmują, że tego typu działania będą szkodliwe dla sektora i pozwolą zdobyć silniejszą pozycję producentom samochodów z Europy czy Azji.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Alkohole z Polski podbijają rynki zagraniczne, a najlepiej radzą sobie trunki mocne, z wódką na czele. Spada natomiast eksport piwa, a nowym hitem sprzedażowym stają się wina z Polski.
Coca-Cola może sprzedawać więcej napojów w opakowaniach plastikowych, jeśli w wyniku ceł na import aluminium nałożonych przez Donalda Trumpa podrożeją puszki aluminiowe. Taką informację przekazał inwestorom dyrektor generalny firmy James Quincey.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas