Lewandowski z logo Stonesów zagra przeciwko Realowi Madryt

FC Barcelona w najbliższy weekend zagra światowy klasyk z Realem Madryt w koszulkach z logo Rolling Stones. To efekt umowy między Spotify a zespołem, który zapowiada nową płytę „Hackney Diamonds”.

Publikacja: 13.09.2023 16:35

Spotify jest sponsorem tytularnym FC Barcelony

Spotify jest sponsorem tytularnym FC Barcelony

Foto: AFP

Piłkarze Barcelony zmierzą się z Realem Madryt w meczu 11. kolejki Primera Division w koszulkach z logo brytyjskiego zespołu rockowego Rolling Stones.

Słynne logo grupy – wizerunek ust i wystającego języka lidera Micka Jaggera – zostanie umieszczone na koszulkach zawodników Barcelony w ramach współpracy z platformą streamingową, która od 2022 roku jest sponsorem tytularnym klubu.

Czytaj więcej

The Rolling Stones: Nowa płyta to nie pożegnanie

Mecz w koszulkach The Rolling Stones odbędzie się w weekend tydzień po światowej premierze nowej płyty zespołu "Hackney Diamonds", która zaplanowana jest na 20 października.

Przypomnijmy, że w zeszłym sezonie Robert Lewandowski i piłkarze Barcelony grali w meczu z Realem Madryt w koszulkach z logo amerykańskiego rapera Drake’a. Następnie przygotowano specjalną edycję koszulek z logo albumu „Motomami” hiszpańskiej piosenkarki i autorki tekstów Rosalíi na potrzeby drugiego El Clasico minionego sezonu, które odbyło się w marcu tego roku. Podobnie jak w przypadku koszulek Drake'a i Rosalii, logo Rolling Stones pojawi się z przodu koszulki Barcelony, zamiast logo Spotify.

El Clasico: Rolling Stonesi pojawią się na trybunach?

Teraz można się spodziewać spekulacji, czy muzycy pojawią się na meczu. Nie jest tajemnicą, że Mick Jagger to fan piłki nożnej, deklarujący wsparcie dla Arsenalu, który zawsze ozdabia swoją osobą  transmisję światowych wydarzeń. Kamery wyławiają go z tłumu fanów sportu. Keith Richards w przeszłości kibicował Queens Park Rangers i Liverpool F.C.

Przypomnijmy, że "Hackney Diamonds" to pierwsza od 18 lat nowa płyta Stonesów z premierowymi kompozycjami po "A Bigger Bang" z 2005 r. W sieci i m. in. na Spotify jest już opublikowany singiel "Angry", zapowiadający nową płytę.

Muzyka popularna
U2 opublikuje nieznane dotąd nagrania. "Esencja zespołu"
Muzyka popularna
Rekordowy rok Spotify. Serwis jest wart blisko 100 mld dolarów
Muzyka popularna
Nie żyje Charles Dumont, twórca największego przeboju Edith Piaf
Muzyka popularna
Jazztopad: jazzmani zagrają w mieszkaniach melomanów. Nowa fala jazzu we Wrocławiu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Muzyka popularna
Jacob Collier, uczeń Quincy Jonesa, wystąpi w Łodzi