Polacy i konsumpcja usług telekomunikacyjnych. Są nowe dane

Prawie 90 proc. Polaków ma smartfon, ale z dostępu do internetu korzysta niecałe 80 proc. 42 proc. używa platform streamingowych, ale nie chcemy zbytnio rezygnować z tradycyjnej telewizji. Z 33 proc. widzów cyfrowej telewizji naziemnej niecałe 40 proc. dostrzega korzyści ze zmiany sposobu nadawania – wynika z najnowszego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Publikacja: 02.03.2023 17:27

Polacy i konsumpcja usług telekomunikacyjnych. Są nowe dane

Foto: Adobe Stock

W 2022 roku 97,2 proc. osób indywidualnych w Polce korzystało z usług telefonii mobilnej – wynika z najnowszej edycji badania konsumentów zleconego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Tym razem badanie przeprowadzało Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz IBC Advisory. Rok wcześniej – pracownia Danae. Widać różnice w podejściu do niektórych zagadnień.

Pozostało 91% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet
Media
Trump pozywa telewizję CBS za wywiad z Harris. Prawnicy: absurdalny pozew
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Media
Konkurencja z big techami powinna być równa
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje