W 2022 roku 97,2 proc. osób indywidualnych w Polce korzystało z usług telefonii mobilnej – wynika z najnowszej edycji badania konsumentów zleconego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Tym razem badanie przeprowadzało Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz IBC Advisory. Rok wcześniej – pracownia Danae. Widać różnice w podejściu do niektórych zagadnień.
2022 rok był tym samym kolejnym rokiem upowszechniania się usługi: w 2021 r. korzystanie z telefonii komórkowej deklarowało 96,7 proc. badanych Polaków.
Wzrosło też grono posiadaczy smartfonów, pozwalających na korzystanie z zasobów internetu i aplikacji. W 2022 r. smartfon posiadało 91,6 proc. użytkowników telefonii mobilnej (89 proc. wszystkich badanych).
Czytaj więcej
Przedłużająca się wojna w Ukrainie nie odstraszyła inwestorów w nowoczesne usługi dla biznesu. Przybywa projektów i zapytań od zagranicznych firm.