Skok o dwie pozycje i miejsce drugie wśród tytułów prasowych należy do "Gazety Wyborczej", cytowanej w ubiegłym miesiącu 1,5 tys. razy, a podium zamyka "Fakt" z liczbą 1,3 tys. wzmianek.
"Rzeczpospolita" najczęściej cytowanym tytułem ekonomiczno-biznesowym
Na podium najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym niezmiennie utrzymuje się "Rzeczpospolita". Kolejne miejsce, z ponad dwukrotnie mniejszą liczbą cytowań zajmuje "Dziennik Gazeta Prawna", a trzecie miejsce podium ze wzrostem o jedno oczko należy do "Puls Biznesu". Kolejne miejsca w zestawieniu zajęli "Forbes" oraz "Parkiet".
"Rzeczpospolita" na podium najbardziej opiniotwórczych mediów
Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w styczniu była stacja RMF FM, na którą powoływano się 2,3 tys. razy. Na drugim miejscu, z awansem aż o trzy pozycje znalazło się z kolei Radio Zet – do informacji rozgłośni odwoływano się w styczniu zaledwie 11. razy mniej. Podium zamyka dziennik "Rzeczpospolita" z liczbą ponad 2 tys. cytowań.