Nieudany wyjazd na święta. Turyści mają prawo do reklamacji

Jeżeli stok narciarski leżał dalej niż opisano w katalogu, hotelowy pokój nie miał widoku na góry, kolacja wigilijna okazała się jedynie skromnym poczęstunkiem, a balu sylwestrowego w ogóle nie było, można domagać się zwrotu części ceny imprezy

Publikacja: 22.12.2023 18:24

Nieudany wyjazd na święta. Turyści mają prawo do reklamacji

Foto: Adobe Stock

Niezadowolony z wyjazdu świątecznego turysta nie może biernie godzić się na niedogodności. Jeśli w trakcie imprezy stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy, powinien od razu zawiadomić o tym organizatora. Informacje o sposobie zgłaszania nieprawidłowości i procedurach rozpatrywania skarg powinny znaleźć się w umowie. Dlatego warto zabrać ją ze sobą na wyjazd. Lepiej też spakować katalog, w którym przedstawiono ofertę. Wówczas klient nie będzie miał wątpliwości, za co zapłacił.

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sądy i trybunały
Po co psuć świeżą krew, czyli ostatni tegoroczni absolwenci KSSiP wciąż na lodzie
Nieruchomości
Uchwała wspólnoty musi mieć poparcie większości. Ważne rozstrzygnięcie SN
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Praca, Emerytury i renty
Ile trzeba zarabiać, żeby na konto trafiło 5000 zł
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo karne
Śmierć nastolatek w escape roomie. Jest wyrok