Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Nieudany prezent kupiony w sklepie online można odesłać w ciągu 14 dni od daty faktycznego odbioru. Ale z prezentem kupionym stacjonarnie sprawa nie jest już tak prosta. Gdy prezent nie dotarł przed Świętami, można skorzystać z reklamacji.

Publikacja: 27.12.2022 11:32

Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Foto: Adobe Stock

dgk

W ramach akcji #IdąŚwięta UOKiK podpowiada, co zrobić z gwiazdkowymi rozczarowaniami. Informuje też o zmianach w przepisach dotyczących reklamacji, które wchodzą w życie 1 stycznia 2023 r.

Zwrot prezentu z e-sklepu

Pozostało jeszcze 97% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Prawo w Polsce
Sprawa dotacji dla PiS. Czy PKW wybrnie z impasu?
Praca, Emerytury i renty
Nowe wnioski o 800 plus w 2025 r. Zbliża się ważny termin dla rodziców
Konsumenci
Obniżka opłat za abonament RTV na 2025 rok. Trzeba zdążyć przed tym terminem
Nieruchomości
Dom zostawiony rodzinie w kraju nie przechodzi na własność. Sąd Najwyższy o zasiedzeniu
W sądzie i w urzędzie
Duże zmiany dla wędkarzy od 1 stycznia. Ile trzeba zapłacić w 2025 na łowiskach Wód Polskich?