Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Nieudany prezent kupiony w sklepie online można odesłać w ciągu 14 dni od daty faktycznego odbioru. Ale z prezentem kupionym stacjonarnie sprawa nie jest już tak prosta. Gdy prezent nie dotarł przed Świętami, można skorzystać z reklamacji.

Publikacja: 27.12.2022 11:32

Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Foto: Adobe Stock

dgk

W ramach akcji #IdąŚwięta UOKiK podpowiada, co zrobić z gwiazdkowymi rozczarowaniami. Informuje też o zmianach w przepisach dotyczących reklamacji, które wchodzą w życie 1 stycznia 2023 r.

Zwrot prezentu z e-sklepu

Pozostało jeszcze 97% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Praca, Emerytury i renty
Nie wszyscy uprawnieni dostaną 13. emeryturę w tej samej wysokości. Od czego zależy kwota?
Prawo karne
Rośnie przestępczość obcokrajowców. Potrzebna nowa strategia
Zawody prawnicze
Państwo nie chce już płacić milionów komornikom za przymusową emeryturę
Sądy i trybunały
Prawnicy kojarzeni z poprzednią władzą jednoczą siły. Inicjatywa wyszła z TK
Konsumenci
Jest pierwszy „polski” wyrok dotyczący sankcji kredytu darmowego