Zwroty w internecie przyciągają klientów

Odzież staje się jednym z najchętniej kupowanych w sieci produktów. Pod względem liczby użytkowników liderem rynku stało się Zalando.

Aktualizacja: 03.11.2015 21:40 Publikacja: 03.11.2015 21:00

Serwisy internetowe konkurują również na wydatki reklamowe. Walczą o tych samych klientów

Foto: Rzeczpospolita

Odzież długo była uważana za kategorię handlu internetowego, której nie wieszczono w Polsce powodzenia. Ubrania kupują w polskich gospodarstwach domowych głównie kobiety, które wolą przymierzyć upatrzony towar.

Wiele zmieniło się wraz z wejściem w 2012 r. na polski rynek niemieckiego Zalando. Firma od początku postawiła na promowanie się hasłem, że dostawa jest darmowa, co więcej, odesłanie towaru, który klientowi nie odpowiada, również nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili