Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?

Większość Polaków spodziewa się zaostrzenia wojny między dyskontami – Lidlem i Biedronką.

Aktualizacja: 19.03.2024 05:59 Publikacja: 19.03.2024 03:00

Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?

Foto: Adobe Stock

Aż 55,4 proc. dorosłych Polaków oczekuje zaostrzenia konfliktu cenowego między największymi sieciami handlowymi w Polsce – pokazują badania UCE Research i Grupy Offerista, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Jedynie 22,1 proc. ankietowanych nie spodziewa takiego obrotu sprawy.

Idą święta, wojna Lidla i Biedronki się nie skończy

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd